هدرز موتور B3 (پراید قدیم) – سام تیونینگ

مانند به کارگیری از حلقه و پیستون ریو و ارتقا حجم موتور به ۱۵۰۰ سی سی ، همینطور استفاده از لوله های میانی اگزوز تیبا (قطر بیشتری و طراحی بهینه خیس نسبت به اگزوز پراید) و در نهایت استفاده از انباره عقب تیبا (قلاب ها و سر اگزوز بایستی برای کارگزاری روی پراید کمی تغییر و تحول یابد) و … در هدرز به جهت هر سیلندر یک خروجی تعبیه شده هست تا پس از اشتعال و بالا آمدن پیستون در سیلندر، گازهای خروجی را کلیدی کمترین مقاومت در دیواره های مجرای خروجی از سیلندر قیمت هدرز پراید 111 خارج کند. به کارگیری و نصب هدرز موجب ارتقاء ۵ تا ۱۰ درصدی توان و گشتاور تولیدی موتور و بهبود اقتدار خروجی اتومبیل خواهد شد. هدرز پراید یورو 4 فولادی یک قطعه از اگزوز بهحساب میآید که میتوان آن را جایگزین منیفولد چدنی فابریک موتور کرد که به برهان طراحی بهتری که به جهت آن در لحاظ گرفتهشده، کمتر مصرف سوخت و بهبود قدرت خروجی موتور را در پی خواهد داشت. نخست لوله خرطومی ورود هوا تا درچه گاز باز شده و آنگاه از باز کردن منیفلد دود چدنی و لوله L شکل زیرین، تکه بالایی هدرز پراید اصلی توجه به اعتنا فوق العاده ساخت، به راحتی در جای خویش نشسته و مهره ها سفت میشوند. امروزه شرکت های خودروساز داخلی هم سازه بر وظیفه اجتماعی خود و مقررات حاکم، در کارایی اند تا حد امکان محصولات خود را به استانداردهای در اختیار گرفتن آلایندگی مجهز سازند و در کاهش مضرات این پدیده سهیم باشند. در رانندگی معمولی شهری توان موتور ۱۳۰۰ پراید به اندازه بوده و احساس کمبودی ندارد. در یک تعریف‌و‌تمجید کلی می توان هدرز را یک قطعه فنی به جهت تیونینگ و همینطور تقویت موتور در حیث گرفت که در هنگامی که بها اتومبیل بالا میرود و افراد بضاعت و توان خرید یک اتومبیل پرقدرت و کلیدی میزان مرغوب بودن را ندارند، مورداستفاده قرار میگیرد و آن را بر بر روی اتومبیل هدرز پراید یورو 4 فولادی نصب می کنند که کارگزاری این قطعه سبب بروز ویژگیهای متمایز در اتومبیل هم میشود. هدرز پراید یکی از از لوازمی می باشد که برای افزایش شتاب و اقتدار ماشین آیتم استعمال قرار میگیرد ، برای اینکه بتوانید غایت راندمان را از خودرو پراید اخذ نمایید همین مورد یکی از موردها ضروری میباشد. براین اساس دسته نو هدرز پراید اهمیت افزایش قطر لوله ها و ارتقا سایز کلکتور، جوابگوی این گونه از مصرف کنندگان نیز خواهد بود.