اجرا نما ساختمان و پاساژ معماری و عمرانی مهندسی ساز

با در نظر گرفتن تمام نکاتی که در مورد آنها صحبت کردیم، میتوانیم با اطمینان بالا بگویییم که طراحی دکوراسیون داخلی و قفسه بندی مغازه لوازم آرایشی تاثیر بسیار زیادی را در جلب نظر مشتریان و به دنبال آن افزایش میزان فروش فروشگاه لوازم آرایشی شما دارد. توجه به استانداردها و نیاز مشتریان و همچنین چیدمان و نظم در یک فروشگاه لوازم آرایشی و سبک ارائه انها از مهمترین نکاتی است که در طراحی فروشگاه لوازم آرایشی باید به آن توجه نمود. یکی از موضوعات جالب در طراحی دکوراسیون، طراحی داخلی فروشگاه لوازم آرایشی است. طراحی دکوراسیون داخلی مغازه چیست؟ استفاده از منابع آنلاین و مجلات دکوراسیون داخلی نیز می تواند به شما در رسیدن به این مهم کمک کند. حداقل برای بسیاری از انواع مغازه ها این مسئله صادق نیست. رنگ بندی تابلو حتما باید با تم و طراحی داخلی مغازه شما نیز همخوانی داشته باشد. استفاده از چوب به رنگ تیره و تضاد آن با میز و دکور صورتی جذابیت خاصی را ایجاد کرده که با چیدمان لوازم آرایش رنگارنگ به صورت مرتب این جذابیت دوچندان شده و جلوه بصری زیبایی را ایجاد کرده است که این ویژگی از مهمترین اصول برتری این طراحی است. به همین خاطر فروش آن بسیار بالا بوده و در صورت رعایت نکات فروش، سود آن تضمین شده است.

چیدمان ویترین و قفسه بندی شما باید به حدی جذاب باشد که امکان عبور مشتری بدون بررسی محصولات آن قفسه را به حداقل برساند. ویترین و دکور یکی از مهم ترین این موارد است. قفسههای فروشگاهها، مانکنها، آویزها و انواع رگال و وسیله عرضه اجناس اصلیترین عنصر دکوراتیو در دکور مغازه هستند. تا حالا اتفاق افتاده که به این فکر کنید که چرا مغازه هایی که دارای اجناس مشابه می باشند دارای فروش متفاوت هستند؟ به همین خاطر مهم است تا در طراحی داخلی هر محیط مانند طراحی داخلی مغازه اصول طراحی متناسب با ویژگی های محیط انجام شود د ر این مقاله به معرفی طراحی داخلی و ارائه ی اطلاعاتی در مورد طراحی داخلی مغازه می پردازیم. قفسه پیشخوان مغازه لوازم آرایشی معمولا بعد از مدتی استفاده مشتریان کثیف و نامرتب میشود. تم و رنگ بندی شما در بخشهای مختلفی از لوگو برند شما تا تجهیزات فروشگاهی که انتخاب کردهاید، قفسههای فروشگاهی، ویترین و سایر قسمتهای مغازه لوازم آرایشی شما نمایان میشود. فرقی نمیکند علت استفاده شما از ویترین یا پیشخوان عرضه تازهترین محصولات لوازم آرایشی باشد یا صرفا برای نگهداری لوازم اضافی یا بهعنوان محل قرارگیری صندوق فروشگاهی، نکته مشترک تمام این حالتها اهمیت پیشخوان یا ویترین مغازه شما است.

پس با توجه به اهمیت این بازار و رقابت سنگینی که بین فروشندگان و مغازههای مختلف وجود دارد، رعایت برخی نکات هر چند ساده میتواند تاثیر بسیار زیادی را در جلب نظر مشتریان و افزایش میزان فروش داشته باشد. در مقابل هنگام به نمایش درآوردن محصولات ساده و معمولی باید سعی کنید با استفاده از المان های جذاب نظر مشتری را به این محصولات جلب کنید. اهمیت نمایش برند خود در ویترین را فراموش نکنید. هرچقدر که ویترین شما جذاب تر و خاص تر باشد، مشتری بیش تری را به داخل مغازه جذب می کند. نحوه ی ارائه ی کالاها در یک مغازه ساعت فروشی به چه صورت خواهد بود و چه سیستمی برای چیدمان و دکوراسیون آن ها مناسب تر است؟ فرقی نمیکند خودتان مالک و مدیر مغازه لوازم آرایشی خودتان باشید یا صرفا مسئول یک غرفه در یک فروشگاه بزرگ باشید، در هر صورت رعایت اصول چیدمان محصولات در فروشگاه باید جزء اولویت های اصلی شما باشد. دکور بوتیکها معمولا جزء بهترین دکوراسیون مغازه طراحی داخلی فروشگاه صنعتی ها هستند. استفاده از رنگ بندی مناسب در دکوراسیون و قفسه بندی یکی از بخشهای مهم طراحی دکور مغازه است. سقف باز رنگ خاکستری تیره با حلق آویز استریو متریک برای چراغها یک نوع حس فضای آتلیه عکاسی را به فروشگاه میدهد.

حال مخاطبان این فروشگاه که اکثریت بانوان را تشکیل می دهند را به سمت خود جذب میکند، ترکیب عناصر معماری مرتبط با دنیای مدل سازی و عکاسی حرفه ای، یک سقف باز رنگی خاکستری تیره رنگ با استریو متریک آویزان برای چراغهای نقطه ای ایجاد می کند، به نوعی فضای استودیویی عکاسی به فروشگاه می دهد. علت اصلی این امر هم استفاده از رنگ سفید به عنوان رنگ بیس و پایه در دکور است. از طرفی در مغازه های لوکس و باکلاس بالا نیز بیشتر از رنگهای جدی، مدرن و شیک مانند قرمز، مشکی، سفید براق، نقرهای و خاکستری استفاده میشود. برای مثال محصولاتی که در استندهای روبروی ورودی مغازه چیده شدهاند از اهمیت بالایی برخوردارند چون مشتری به محض ورود به مغازه این محصولات را مشاهده میکند. ایجاد فضای خاص با بازسازی ساختمان: در فروشگاههای لباس همواره اهمیت دارد که فضاهای خاصی برای قرار دادن طبقهها، ویترین، مانکن، آویز لباس و…