آموزش سئو ⭐️ آموزش رایگان سئو ⭐️ آموزش ویدئویی سئو ⭐️سئو شو

سومین مرحله سئو کردن وبسایت، گرفتن کلیک از مخاطب با استفاده از عناوین جذاب و گیرا است که باعث بالا رفتن ترافیک وبسایت شما میشود. فعالیت مناسب در شبکه های اجتماعی به شما امکان می دهد تا ترافیک وب سایت خود را افزایش داده و کاربران بیشتری را به سمت خود جذب کنید، مخصوصا زمانی که کاربران در هنگام مشاهده پست های شما، دقیقا به دنبال همان خدمات باشند. لینک دادن صفحات مورد تایید گوگل به وبسایت شما، این پیام را به گوگل میدهد که شما نیز محتوایی ارزشمند در حد آن صفحه به مخاطبان خود ارائه میکنید. برای شروع سئو، ابتدا باید یک سایت طراحی کنید که البته در طراحی سایت نیز باید اصول سئو رعایت شده باشد. مانند سئو کلاه سیاه, نمیتوان روش های سئو کلاه سفید را نام برد. در نهایت پیشنهاد ما این است که از تکینک های کلاه سفید استفاده کنید. همانطور که در قسمت قبلی گفتیم، گوگل صفحات وب را آنطوری که ما مبینیم، مشاهده نمیکند، بنابراین شما با دادن نامهای مناسب به تصاویر صفحه خود، میتوانید به گوگل بگویید که تصاویر شما دقیقا به چه موضوعاتی مربوط میشوند.

پیشنهاد ما این است که به جای آن که سعی کنید کلید را حتما در ابتدای عنوان قرار دهید، زمان خود را برای نوشتن یک عنوان جذاب و آهن ربایی صرف کنید. در نوشتن “URL” حساسیت و دقت زیادی به خرج داده و از نوشتن آدرسی گنگ و پیچیده جدا خودداری کنید. علاوه بر تگها، توجه به ظاهر متن و پرهیز از نوشتن متنهای کسلکننده و طولانی نیز در این مرحله باید مورد توجه ویژه شما قرار گیرند. همیشه به یاد داشته باشید که شما فقط به دنبال گرفتن جایگاه از گوگل نیستید و لازم است در کنار جایگاه، از مخاطبانتان نیز کلیک بگیرید. مطالب عنوان شده در این مقاله، ماهیت گوگل را معرفی کرده و نحوه کار این جستجوگر برتر را به زبانی ساده و قابل درک، شرح می دهد. بعد از آن برای دست یابی به مطالب باید هزینه ای را پرداخت کنید. بخش هایی از وبسایت که بعد از TLD (“.com”) نوشته می شود و توسط اسلش (“/”) از هم جدا می شوند.

دفعه بعد که آن سایت را خزنده می کنند ، آن پیوند را دنبال می کنند تا صفحه اصلی وب سایت شما را کشف کنند و احتمالاً آن را به فهرست آنها اضافه کنند. در قسمت قبل با نحوه کار گوگل آشنا شده و دیدید که گوگل چگونه صفحات وب را پیدا و آنها را دستهبندی میکند. اما مدتی بعد، گوگل اعلام کرد که بر طبق الگوریتمهای جدید، دامنههایی که در نام آنها از کلیدواژه استفاده شدهاست، اما محتوا و کیفیت مناسبی ندارند، دچار تنزل رتبه خواهندشد و این اتفاق هم افتاد. استفاده از لیستهای ترتیبی، نمودارها و تصاویر، کمک زیادی به گیرایی متن شما کرده و سبب لذت مخاطب از مطالعه محتوای شما میشود. انتشار مقالات جدید در سایت و یا حتی وارد کردن محصولات جدید در فروشگاه اینترنتی خود سبب زنده بودن سایت شما نزد گوگل خواهد بود. حال فرض کنید به کمک سئو بتوانید به جایگاه اول یا دوم نتایج در گوگل برسید. گوگل به عنوان بازیکن اصلی میدان اینترنت، کارش را در سه مرحله انجام داده و به ارائه خدمات میپردازد.

برای مفهوم یا عبارت سئو ، تا کنکون تعاریف بسیار زیادی ارائه شده است. یعنی ساختار اصلی آنها زبان HTML5 میباشد و زبان CSS در آنها استفاده شده است و توسط زبان برنامه نویسی PHP, برنامه نویسی شده است و JS در ساختار آن استفاده شده است و توسط دامنه یا آدرس وب سایت قابل دسترس است و بر روی هاست یا سرور قرار میگیرد. بر روی تحقیق در مورد کلمات کلیدی SEO مسلط شوید و نحوه استفاده از UX را بیاموزید. این که Title Tag شما عبارت عمومی و کلی نباشد به این معنی است که مثلاً همه صفحات سایت یک Title Tag به صورت پیش فرض نداشته باشند و همچنین همان طور که گفته شد، به کار بردن کلمات کلیدی در Title Tag از این نظر هم اهمیت دارد. نگران نباشد قرار نیست برای فهمیدن اینکه مخاطبان شما دنبال چه چیزی هستند، از حدس و گمان استفاده کنید. قرار گرفته و به محتوای شما ساختاری منظم و اصولی میدهند. افرادی که به سایت شما وارد میشوند، جزء مخاطبان واقعی بوده و احتمال خرید یا ارتباط با شما را تا 90 درصد افزایش میدهند.